- Over ons
- Veelgestelde vragen (FAQs)
- Productinformatie
- Bestellen
- Betalen
- Verzenden en bezorgen
- Retourneren
- Reviews
- Garantie en klachten
Verzenden en bezorgen
Op deze pagina vind je antwoorden op de meestgestelde vragen met betrekking tot verzenden en bezorgen.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
Jouw glasschilderij wordt pas gemaakt als jij het bestelt. Specifiek voor jou op maat gemaakt. De gemiddelde levertijd bedraagt circa 10 tot 15 werkdagen. Uiteraard begrijpen wij dat je eigenlijk niet wilt wachten, maar het is het wachten altijd meer dan waard :-)!
Wat zijn de bezorgkosten?
Voor Nederland en België rekenen wij geen verzendkosten. Kortom, alle bestellingen in Nederland en België worden gratis verzonden!
Naar welke landen verzenden jullie?
Wij verzenden in principe alleen binnen Nederland en België. De voornaamste reden is de kwetsbaarheid van onze producten bij het (verder) internationaal versturen. Wil je jouw schilderij naar een ander land verzenden? Stuur ons dan een e-mail op [email protected]. Wij kijken dan naar de mogelijkheden.
Is glas niet kwetsbaar om te versturen?
Ja en nee. Vanzelfsprekend is een glasschilderij een kwetsbaar product. Onze glasschilderijen zijn gemaakt van gehard glas en daarmee vijf keer sterker dan normaal glas. Bovendien wordt elk glasschilderij zeer stevig verpakt voordat deze wordt verzonden. Wij besparen niet op het verpakkingsmateriaal. Bovendien ligt het risico van verzending helemaal bij ons. Het is dus ook volledig in ons belang dat alle glasschilderijen in goede orde aankomen. Daarnaast zijn wij voortdurend bezig met doorontwikkeling van de verpakking om de zeer beperkte kans op schade nog verder te minimaliseren.
Is de verzending verzekerd?
Jazeker! Op alle verzendingen zit transportgarantie. Mocht jouw glasschilderij beschadigd raken, dan gaan wij direct op zoek naar de beste oplossing. Bij verlies gaan wij kosteloos een nieuw glasschilderij maken en versturen. Het risico en de kosten van verzenden ligt dus volledig bij ons. Dit geeft daarbij een gerust gevoel om online te kopen.
Wat is jullie transportgarantie?
Wij staan ervoor dat je jouw glasschilderij in goede orde ontvangt. Mocht er tijdens de verzending schade optreden, dan is dat risico volledig voor ons. Kijk altijd goed de verpakking na bij ontvangst en neem direct contact op als je iets hebt geconstateerd. Eventuele transportschade dient uiterlijk binnen 3 dagen na levering te worden gemeld. Wij maken kosteloos een nieuw glasschilderij en sturen deze zo snel mogelijk naar jou op.
Kan ik een ander afleveradres opgeven?
Jazeker, bij het plaatsen van de bestelling kun je zowel een factuuradres als een (ander) afleveradres opgeven.
Hoe wordt mijn bestelling verstuurd?
Wij werken samen met verschillende vervoerders, onder andere DPD. Daarnaast worden ook gespecialiseerde bezorgdiensten ingezet voor de grote(re) maten. Wij hebben met alle vervoerders afspraken gemaakt hoe om te gaan met deze kwetsbare pakketten. Samen streven wij ernaar je bestelling zo snel mogelijk te leveren.
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Als je bestelling verzonden wordt, ontvang je per e-mail de track & trace informatie waarmee je de levering kan volgen. Daarbij wordt door de bezorgdienst aangegeven wanneer ze de bestelling komen bezorgen inclusief een indicatie van de tijd. Tevens kun je de track & trace gebruiken om op de dag zelf je pakket te volgen en op de hoogte te blijven van de leverstatus.
Wanneer ontvang ik mijn track & trace code?
Zodra jouw bestelling is klaargemaakt voor verzending ontvang je een e-mail met de track & trace informatie.
Wat moet ik doen als ik mijn bestelling nog niet ontvangen heb?
In principe zou je binnen 3-4 werkdagen na verzendbevestiging je bestelling moeten ontvangen. Het weekend telt daarbij niet mee als werkdagen. Dit is iets langer dan de reguliere 1-2 werkdagen maar dat komt omdat jouw bestelling handmatig wordt gesorteerd bij de vervoerder. Vanwege (vaak) de omvang en ook de kwetsbaarheid van het product. Heb je na 3-4 werkdagen na verzendbevestiging je bestelling nog niet ontvangen? Stuur dan een e-mail naar [email protected]. Wij gaan dan direct bekijken wat er aan de hand is en helpen je zo snel mogelijk verder.
Wat moet ik doen als mijn bestelling met schade arriveert?
Wij vinden het heel vervelend als je glasschilderij beschadigd geleverd wordt. Hoewel wij er alles aan doen om dat te voorkomen, kan het helaas toch gebeuren dat je pakket beschadigd raakt tijdens het transport. Uiteraard willen we dat correct voor je oplossen! Neem zo snel mogelijk contact met ons op via [email protected]. Vermeld in de e-mail je ordernummer en stuur foto's mee van het beschadigde glasschilderij en van de (beschadigde) verpakking. Wij nemen dan contact met je op om dit netjes en snel voor je oplossen. Bewaar de verpakking en beschadigde glasschilderij totdat er een oplossing is. Als wij je vragen om het product retour te sturen vanwege de schade, dan betalen wij vanzelfsprekend de verzendkosten. Stuur je glasschilderij nooit terug zonder eerst contact te hebben gehad met onze klantenservice.
Wat gebeurt er als mijn bestelling niet kan worden afgeleverd?
Afhankelijk van het formaat en de vervoerder wordt het pakket bij de buren afgeleverd, een tweede bezorgmoment ingepland of bij een afhaalpunt afgegeven. Als je bestelling niet kan worden afgeleverd en bij ons retour wordt gebracht, dan zullen wij het aankoopbedrag crediteren maar brengen wij wel retourkosten daarvoor bij jou in rekening.
Heb je een vraag of wil je advies?
E-mail ons
Binnen 24 uur antwoord
(op werkdagen)
WhatsApp ons
Binnen 24 uur antwoord
(op werkdagen)
Bel ons
Maandag t/m vrijdag:
10:00 - 16:00 uur
Glazenschilderijen.nl
Japansetuinlaan 4
3452 RV Vleuten
Nederland
BTW-nummer: NL866679881B01
KvK-nummer: 94207119